3 hatékony módszer hátfájás ellen - EgészségKalauz

Hátfájás ellen házilag

Gerinctorna gyakorlatsor a derékfájás, hátfájás ellen

Dokik őszintén a vitaminok hasznáról Hő Vegyen egy jó meleg fürdőt, vagy álljon forró zuhany alá. Az is jó, ha mikróban fölmelegített nedves törülközőt vagy zselépárnát, esetleg fűtőpárnát tesz a hátára. A hő hatására ugyanis fokozódik a hát vérkeringése, enyhülnek a fájdalomjelzések, a gerinc feszes izmai pedig ellazulnak és megnyúlnak.

csukló fájdalom edzés után

Guggolások Az állandó hajolgatás helyett inkább guggoljon. A hajolgatás túlnyújtja a hátizmokat, meggyöngíti a hátat, és kifelé préseli a porckorongokat. A guggolások ezzel szemben erősítik a hátat, valamint a far és a comb izmait.

térdízületi fájdalom nyomáskor

Ráadásul a feneke is jobban fog kinézni. Hátnyújtás Feküdjön hasra a padlón, és csípőjét lent tartva lassan nyomja fel könyökével a törzsét. Ez a mozdulat kellemes érzés, ráadásul segít kiegyenesíteni a hátgerincet.

fájdalom enyhítése a lábak ízületeiben

Nyújtás ülve A görnyedt tartás nem tesz jót a hátának — de az sem, ha szálfaegyenesre húzza ki magát. Naponta többször is dőljön neki széke támlájának, ügyelve, hogy talpa a padlón maradjon, hátának pedig legyen némi görbülete hátfájás ellen házilag kell, tegyen párnát a derekához. Ez a póz egyenletesebben oszlatja el a testsúlyt, és levesz némi nyomást a gerincéről. Séta Az a legjobb, ha nagyjából félóránként testhelyzetet vált: föláll a székéből és sétál öt percet, vagy állva bonyolít le egy telefonbeszélgetést.

ízületi betegség ízületi ízületi gyulladása

Teniszlabda Feküdjön háttal a labdára úgy, hogy az a fájó pontot nyomja, majd engedje ellazulni a testét. A nyomás enyhe nyújtást idéz elő, és ellazítja izmait. Pihenés Azzal is enyhítheti hátfájás ellen házilag fájdalmat, ha lefekszik néhány percre — de nem néhány napra!

csípőízületi fájdalom enyhítése